پیش بینی بازار خودرو تا پایان سال 1401

قیمت خودرو در بازار همچنان نوساناتی را تجربه می‌كند. كارشناسان معتقدند كه هیچ‌كدام از روش‌های عرضه خودرو قرار نیست به بهبود وضعیت بازار و قیمت‌ها كمك كند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز چهارشنبه، 5 بهمن ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در سایت‌ها و مراكز خرید و فروش خودرو این روزها با نوسانات بسیار و بی‌ثباتی همراه شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته روند نوسانی را در پیش گرفته است.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

اوایل سال جاری بود كه پراید ركورد جدید قیمتی را در كارنامه خود ثبت كرد. اما حالا این خودرو در كمتر از یك سال 100 میلیون تومان گران شده است.

 

پراید 111 كه تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز كانال‌شكنی كرد و وارد بازه 300 میلیون تومان شد. اما مجددا به كانال 200 میلیون تومان بازگشت. حال این خودرو امروز صبح با افزایش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته در محدوده 295 میلیون تومان به فروش رسید. پراید 131 نیز امروز پنج میلیون تومان گران شد و اكنون در نرخ 283 میلیون تومان عرضه می‌شود.

تارا اتوماتیك هم كه در در این روزها با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه شده است، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز با 13 میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، در نرخ 783 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۷ اتومات، امروز 15 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه كرد و در محدوده 775 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دنا معمولی هم امروز با پنج میلیون تومان افزایش قیمت همراه شد و به نرخ 605 میلیون تومان رسید.

پژو پارس اتوماتیك كه در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه كرد، امروز به نرخ 595 میلیون تومان در بازار خودرو كشور رسید.

3dM8gOEYL9