زمان پیش فروش بزرگ محصولات ایران خودرو اعلام شد

 گروه صننعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می كند.

به گزارش تحریریه، گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می كند.

در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 با موعد تحویل از چهارماهه تا یك ساله با اختصاص سود مشاركت عرضه می شود. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می شود.

به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف كنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وكالتی كه توسط متقاضیان نزد بانك های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح كرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه كشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی كه برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام كنند و مشتریان منتخب در قرعه كشی با تكمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تكمیل ثبت نام اقدام كنند.

مشتریان برای افتتاح حساب وكالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانك های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷بهمن ماه، نسبت به تكمیل فرم وكالتی نزد بانك اقدام كرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو كه در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگه داری كنند. افتتاح حساب وكالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.

این طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وكالتی می توانند حداكثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شركت در قرعه‌كشی اقدام كنند.

پایان/

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰