ت ت 

 

بزرگترین قرعه‌كشی تاریخ ایران خودرو به زودی برگزار می‌شود/ شرایط جدید برای متقاضیان
 

شركت خودورسازی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن دهه مبارك فجر، قصد برگزاری بزرگترین پیش‌فروش تاریخ خود را دارد.

این شركت در اطلاعیه‌ای اعلام كرده است: با عنایت به فرارسیدن دهه مبارك فجر، شركت ایران خودرو در نظر دارد تعداد قابل توجهی از محصولات خود را به روش پیش‌فروش ویژه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده عرضه نماید.

 

متقاضیان گرامی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام می‌بایست نسبت به افتتاح حساب وكالتی نزد بانك‌های عامل كه معرفی خواهد شد اقدام نموده و به میزان مبلغی كه در بخشنامه تعیین می‌گردد، موجودی حساب وكالتی خود را تكمیل نمایند. شایان ذكر است افتتاح حساب وكالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نمی‌باشد.

با توجه به اطلاعیه این شركت خودروسازی، متقاضیانی كه قصد شركت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در اختیار داشته و در حساب وكالتی خود سپرده‌گذاری كرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌كشی در حساب وكالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌كشی وجه بلوكه شده افرادی كه پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.

ب

ایران خودرو اعلام كرده است كه این طرح فروش خودرو همزمان با فرارسیدن دهه مبارك فجر، آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب وكالتی خود نزد بانك‌های عاملی كه معرفی می‌شوند و سپرده‌گذاری مبلغ اعلام شده در این حساب، پس از شروع مهلت ثبت‌نام، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام كنند.