ایران‌خودرو: تمدید مهلت برای تعریف حساب وكالتی صحت ندارد

صبح امروز (سه‌شنبه) خبری مبنی بر تمدید مهلت تعریف حساب وكالتی و واریز وجه به صورت همزمان نزد بانك صادرات برای مشاركت در طرح اخیر ایران‌خودرو منتشر شد كه اكنون ایران‌خودرو اشتباه خود را تصحیح كرده و این موضوع را رد كرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز طبق اعلام ایران‌خودرو به رسانه‌ها خبری منتشر شد كه بانك صادرات به سبب تعطیلی روزهای اخیر، این امكان را برای متقاضیان فراهم كرده است كه بتوانند تا پایان ساعت اداری فردا (چهارشنبه 19 بهمن‌ماه) نسبت به تعریف حساب وكالتی نزد این بانك و واریز 90 میلیون تومان از وجه خودرو به صورت همزمان (به جهت مسدود شدن وجه در حساب) اقدام كنند.

این درحالی است كه آخرین مهلت تعریف حساب وكالتی و واریز وجه تا پایان روز گذشته (17 بهمن‌ماه) بوده است.

در همین حال تعداد زیادی از مخاطبان به تسنیم اعلام كردند كه موفق به تمدید حساب وكالتی خود نشده‌اند؛ حالا این گروه صنعتی اشتباه خود را تصحیح كرده و موضوع تمدید مهلت تعریف حساب وكالتی و واریز وجه نزد بانك صادرات را رد كرده است.

طبق اعلام ایران‌خودرو "مهلت افتتاح حساب وكالتی تمدید نشده و طبق اطلاع‌رسانی قبلی و بخشنامه مربوطه، با توجه به فاصله 48 تا 72 ساعته تا فعال‌سازی حساب، روز گذشته 17 بهمن‌ماه آخرین مهلت برای افتتاح حساب و واریز وجه بوده است."

مشتریانی كه تا روز گذشته حساب خود را تعریف و واریز وجه كرده‌اند تا پایان روز شنبه 22 بهمن امكان ثبت‌نام خواهند داشت و قرعه‌كشی ساعت 14 روز یكشنبه 23 بهمن‌ماه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/؛