­ایران خودرو قرار است سه شنبه ۲ اسفند ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی را با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس كالا عرضه كند. درصد پیش پرداخت این خودرو ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل آن ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ خواهد بود

شركت ایران خودرو اعلام كرده امكان تغییر رنگ بدون هزینه به انتخاب خریدار: وجود دارد و رنگ‌های موجود شامل نقره‌ای تیتانیوم، خاكستری متالیك، مشكی متالیك آبنوس، سبز كله غازی، آبی كاسپین، قرمز دو پوششه، آبی اقیانوسی متالیك و قهوه‌ای نسكافه‌ای می‌باشند.

مدل خودرو‌های تحویلی ۱۴۰۲ خواهد بود و هر كد ملی حقیقی مجاز به ثبت سفارش بر روی یكی از كد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یك خودرو است.

خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی كه در عرضه‌های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شركت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو سواری شدند امكان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداكثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) باید با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا ­نسبت به ایجاد و تكمیل پروفایل شخصی اقدام و در زمان مقرر طی پیامك تكمیل وجه هزینه متعلقات قانونی كه از سوی شركت اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر خود را انتخاب و اقدام به واریز وجه هزینه‌های جانبی نمایند.

هزینه‌های جانبی شامل ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان بابت بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت و ۱۵ درصد مالیات و عوارض قانونی بوده كه براساس مبلغ معامله محاسبه و خریدار باید پرداخت كند.

درصورت عدم واریز هزینه‌ها حداكثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامك (تكمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تكمیلی زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یك دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می‌شود.

 


همچنین امكان انتخاب رنگ و مشخصه‌های سفارشی مطابق جدول شرایط عمومی عرضه كه در پیوست اطلاعیه عرضه آمده است وجود دارد.